×
رمز عبور پیش فرض 5 رقم سمت راست کد ملی می باشد در صورتیکه تغییر داده باشید با رمز خود وارد شوید
فراموشی کلمه عبور
×
Monday 29 April 2024 | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
جاذبه های گردشگری  و اماکنی در دبی که باید دید

جاذبه های گردشگری و اماکنی در دبی که باید دید

جاذبه های گردشگری و اماکنی در دبی که باید دید

 مدینه جمیرا

اولین مکان حیرت انگیز شهر که از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری دبی است، مدینه جمیرا می باشد. این شهر زیبا و دیدنی که در طراحی و ساخت آن از شهرهای سنتی مناطق عرب نشین الهام گرفته شده است، از مجموعه ای از هتل های مجلل تشکیل شده است و امکانات تفریحی و دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارد.

تور سافاری

علاقه مندان به اسکی می توانند در تور سافاری شرکت کنند، البته نه اسکی روی برف، بلکه اسکی روی ماسه ها و شن ها در صحرا. سوار شدن بر موتورهای چهار چرخ و گشت و گذار در کویر هم می تواند لذت خاص خود را داشته باشد که می توان در این تور تجربه کرد. در آخر تور سافری دبی هم گردشگران می توانند از لذت خوردن یک شام خوشمزه در این مکان زیبا بهره مند شوند.

داو ورفیج (dhow wharfage)

داو به کشتی های یک دکل عربی گفته می شود. در این مکان زیبا صدها کشتی در آب لنگر  زده اند و یکی از رویایی ترین و زیباترین مناظر این شهر را خلق کرده اند که گردشگران می توانند وقتی را برای تماشای این مکان دیدنی بگذارند.

مسجد شیخ زاید

می توان گفت که مسجد شیخ زاید در واقع از باشکوه ترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود. مناره های بزرگ و نمازخانه های مجلل در داخل مسجد، به این مکان که با حیاط بسیار بزرگ خود یکی از بزرگ ترین مساجد سراسر دنیا محسوب می شود، شکوه خاصی داده است.

خانه شیخ سعید المکتوم

عکس های زیبایی از چهره قدیم شهر که ارزش دین دارند را گردشگران می توانند در خانه قدیمی شیخ مکتوم، حاکم دبی مشاهده کنند و سرعت پیشرفت این شهر را در بریده های کوتاه از زمان مشاهده کنند.

برج العرب

کسانی که به سواحل جنوبی دبی رفته اند، شاید از دور احساس کنند که یک کشتی بادبانی بزرگ در ساحل دریا لنگر انداخته است، اما وقتی نزدیک تر می روی، با هتلی بزرگ و زیبا روبه رو می شوی که به شکل بادبانی سفید و باشکوه، بر فراز ساحل قد علم کرده است. این هتل را می توان یکی از شناخته شده ترین و دیدنی ترین مکان های جهان به حساب آورد. 

 

تاریخ درج مطلب :‌1396/04/28

نظری بنویسید:

دیگ فولادی
1396/10/21
توضیح عکس

بسیار جای زیبایی است دیگ فولادی از سایت خوبتون تشکر میکنه ممنون

مدیر
توضیح عکس

سلام با تشکر خیلی ممنون